Brulapen! - Reisverslag uit San Juan de Oriente, Nicaragua van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu Brulapen! - Reisverslag uit San Juan de Oriente, Nicaragua van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

Brulapen!

Door: Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

24 Juli 2014 | Nicaragua, San Juan de Oriente

De eerste nacht dat wij hier sliepen verbaasden wij ons over de hoeveelheid ganzen in een tropisch regenwoud. We begrepen ook niet zo goed waar die beesten dan moesten zitten, wij hadden hier immers nog geen gans gezien....

Vandaag zijn we er achter gekomen en hebben we de schepsels die ons uit onze slaap hielden gezien. Het zijn brulapen!! Als de schemer inzet gaan ze als... tja... apen te keer!! Vanmorgen zaten we in de tuin van ons hostel en zaten er een paar, icl. baby-aap boven ons hoofd in een mangoboom. Dan ben je toch wel echt in de tropen beland!

Morgen gaan we weer naar Granada, vanuit daar maken we een trip naar het handwerkplaatsje Masaya en zullen we een paar dagen later doorreizen naar Leon.

Wij hopen op een goede nachtrust zonder al te veel gebrul!
Groetjes Bram en Bien!

• 24 Juli 2014 - 16:43

Jan En Hilda:

Zo, nou weten jullie in ieder geval waar je uiteindelijk vanaf stamt.
    Iets anders: hebben jullie nog Nederl tv. gekeken?
    Het is hier de laatste tijd erg warm , en dat blijft ook nog.
    Jullie maken zo al met al heel wat mee, nietwaar?
    Veel plezier de komende tijd, en gr. van Jan, Hilda