nieuw hostel en een jetlag - Reisverslag uit La Libertad, El Salvador van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu nieuw hostel en een jetlag - Reisverslag uit La Libertad, El Salvador van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

nieuw hostel en een jetlag

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

09 Juli 2014 | El Salvador, La Libertad

Wij hebben het zo warrum! Het is hier heel mooi en paradijselijk! We hebben behoorlijk last van de jetlag, volgens mij is het nu 4 uur bij jullie, sorry als ik jullie wek.. het tijdverschil is 8 uur. vanochtend waren we al vroeg wakker. . 6.30 uur, dachten we, dit bleek 5.30 uur te zijn! na een wandeling naar t strand, spullen ingepakt, ontbijt, wandeling met backpack over een strand vol keien, zijn we nu in hostel waar meer te beleven is en schoon en relaxt is! btw het is nu 8.55 uur! Ja we racen weer door onze vakantie. Dit is echt de schuld van de jetleg. Wij zitten echt nog op Nederlandse tijd. Vanmiddag met de 3 andere Nederlanders in el Salvador en de locals voetbal gekeken... we vermaken ons, maar wegens de warmte erg rustig aan! Groeten bram.

• 10 Juli 2014 - 13:27

Annemiek:

Hoi!

Gefeliciteerd!!!!! Hoera! Jac weer een jaartje ouder! Geen idee of t bij jullie nog 10 juli is maja!

Wat een avonturen nu alweer!?!? De warmte, jetlag, wandeling naar een nieuw verblijf em voetbal.
    Leuk om jullie te volgen!

Hier is t erg tropisch vochtig/warm na 2 dagen erg veel regen. Dus hier mis je niets!

Geniet van jullie reis en hopelijk snel over de jetlag heen!

Xxxx van Ons

• 10 Juli 2014 - 14:19

Jacobine:

Thanks voor de felicitaties! Het is hier nu 6.15 en ik ben al een uur klaar wakker!
    We zijn nu in El Tunco, klein surf plaatsje. De zee is hier zo wild dat wij de zee niet in durven! Wel tof om naar als die surfers te kijken! Morgen gaan we door naar de binnenlanden en de vulkanen!
    Liefs!

• 10 Juli 2014 - 19:58

Jan En Hilda:

Hoi vakantiegangers,
    Eerst : Jac van harte met je verjaardag.
    Gister de voetbal gekeken;we werden er niet bepaald vrolijk van.
    Het is vandaag warm weer, te warm om in de zon te zitten.
    tot de volgende mail
    jan en hilda

• 10 Juli 2014 - 20:18

Gerard En José:

Hé Bram en Jacobine,

Gefeliciteerd lieverd!
    Jullie gaan weer als een raket! Mooie plaatjes, geniet ervan en een fijne verjaardag wij proosten op je verjaardag vanavond!
    Xx