Santa Ana en een vulkaan! - Reisverslag uit Santa Ana, El Salvador van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu Santa Ana en een vulkaan! - Reisverslag uit Santa Ana, El Salvador van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

Santa Ana en een vulkaan!

Door: Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

12 Juli 2014 | El Salvador, Santa Ana

Daar zijn we weer!

Wij zijn nu de tweede dag in Santa Ana, een stadje in El Salvador. Wie is de mol? is hier een aantal jaar geleden opgenomen, dus onze verwachtingen waren nogal hoog... Helaas valt het stadje erg tegen, het is nogal vies en rommelig. Ons hostel is wel super! Het is zo mooi en netjes en het heeft een zwembadje! Heerlijk! Het hostel heet Casa Verde en heeft zelfs prijzen gewonnen!

Op mijn verjaardag hebben we lekker relax in El Tunco gedaan. We hebben lekker gegeten en gezwommen.

Op 11 juli zijn we met de chickenbus naar Santa Ana gegaan. De chickenbus is echt een ervaring apart! Het zijn oude afgedankte schoolbussen uit Amerika. Hier pimpen de chauffeurs hun bus met lichtjes en verschillende kleuren, een heel leuk gezicht. In de kippenbus is ook van alles te zien. Er zijn mensen die iets om te eten komen verkopen, en zijn moeders die gewoon hun kind borstvoeden in de bus en zo veel verschillende mensen! Wij kijken onze ogen iedere keer weer uit! Vandaag moesten we staan omdat de bus vol was, maar van een oud opa'tje moest ik per se gaan zitten! Toen hij wegging uit de bus kregen Bram en ik beiden een hand. Wij zijn ook een attractie opzich.. Vandaag heeft er een meisje continue naar mij gekeken.. Werd er helemaal een beetje ongemakkelijk van.

De eerste dag in Santa Ana hebben we het stadje bekeken, vooral de kathedraal, het theater en de het park ( allemaal in Wie is de mol? ) waren erg mooi.

Vandaag zijn we met een Canadees meisje uit het hostel naar de vulkaan van Santa Ana geweest. Een flinke wandeling met gids en toeristen politie, dat is hier heel normaal, maar het uitzicht was het echt waard! Kijk maar naar de foto's!

Morgen gaan we naar een stadje met gekleurde huizen en naar de ruines, wij zijn benieuwd!

Liefs,
Bram & Jacobine

• 13 Juli 2014 - 16:34

Gerard En José:

Jullie zijn helemaal in jullie element! Genieten van het land en zijn bewoners, leuk om jullie reisverslag te volgen.
    Xx

• 13 Juli 2014 - 18:13

Andres En Annemiek:

Hey Bram en Jac,

Wat ziet t er fantastisch uit en wat een prachtige gebouwen en natuur! Hihi jullie beleven weer veel ;)

Heel veel plezier en geniet van ieder moment!

Xxxxxx

• 13 Juli 2014 - 18:49

Femke Tjeertes:

Leuk om de verslagen te lezen, dit is weer een super vakantie! Geniet er lekker van!
    Xx

• 20 Juli 2014 - 14:38

Jan:

Een week later "......................, valt mee ,in mijn geval.
    Is dat een vis, dat je moest eten? Allen went, zullen we maar denken.
    Als je op het hoogste punt van die vulkaan staat, is er dan een kans dat. Je naar benee glijdt?