Voorpret! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu Voorpret! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

Voorpret!

Door: bramjacobine

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

11 Juli 2011 | Nederland, Alkmaar

Vandaag heb ik even geteld, nog 10 ( Bram zelfs nog maar 9! ) dagen werken en nog maar 13 dagen wachten en dan gaan we op reis! Aftellen is begonnen. De voorpret is al heerlijk :)
Lekker lezen en speuren naar tips / tops en mooie plekken die we willen zien. Een maand is veel te kort, dat merken we nu al! Heerlijk 's avonds op de bank met de Lonely Planet, taalgidsen en de kaart van Argentinië en Bolivia

De planning is nu dat we vanaf Buenos Aires naar Cordobo gaan en dan omhoog via het Andesgebertgte naar de steden La Rioja en Jujuy en dan de grens over naar Bolivia. Daar willen we naar Salar de Uyuniv ( zoutvlakte zo groot als Zwitserland, met veel bezienswaardigheden ) en de zilvermijnen in Potosi. Van daaruit terug naar Salta (Arg) en de Iquazu-watervallen.

Wij zijn zo benieuwd waar we uiteindelijk terecht zullen komen en wat we allemaal gaan beleven!

Groetjes!

• 11 Juli 2011 - 10:18

Rianne:

Leuk Jac!

Ik ga jullie zeker volgen :)

xx

• 11 Juli 2011 - 17:27

Kim Vrolijk:

Jac! Ik ben ontzettend jaloers! Maak er wat moois van chica! Gr aan bram! Liefs

• 16 Juli 2011 - 11:53

Jan:

de spanning stijgt naar ongekende hoogte. En dan maar afwachten wat voor weer je daar zult treffen; Je zult er in ieder geval niet verbranden.
    Veel plezier ie ieder geval met jullie voorpret.