3, 2, 1.... en gaan!! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu 3, 2, 1.... en gaan!! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

3, 2, 1.... en gaan!!

Door: bramjacobine

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

21 Juli 2011 | Nederland, Alkmaar

De zenuwen nemen toe! Nog maar 3 nachtjes slapen! Nog maar kort de tijd om de tassen te pakken en dan gaan we! Morgen eerst nog een laatste werkdagje, klas netjes achterlaten en dan is de vakantie officieel begonnen!!

Het volgende berichtje dat op de site komt schrijven wij vanuit het verre Argentinië!!

In Buenos Aires is het nu 12 graden en zonnig.. Niet heel warm maar geen winterjassen weer gelukkig!

Tot snel!

p.s. Iemand nog tips wat we vooral niet moeten vergeten op reis? Misschien zit er iets tussen waar we nog niet aan hebben gedacht!

• 21 Juli 2011 - 19:51

Je Moedertje:

"n inkoppertje Bine..... je paspoort, AH heiloo is zondagmiddag niet open!
    (flauw he!)

• 21 Juli 2011 - 19:54

Bram En Jacobine :

Ik kan het hebben ;) Paspoort is al ingepakt! Die fout maak ik niet nog eens! Handbagage met paspoorten, vermaak voor onderweg en tickets is klaar!

• 22 Juli 2011 - 05:57

Kim Vrolijk:

Wat ik erg relaxt vond op reis was een pak vochtige washandjes! Je weet maar nooit wanneer je pas weer een douche aantreft haha! Heeeeel veeel plezier! Liefs

• 22 Juli 2011 - 06:02

Jakkie:

Heel veel plezier! Jap en ik vertrekken vandaag naar Ghana. Leuk leuk! X Jakkie

• 22 Juli 2011 - 07:17

Mirjam:

Camera, boeken, Ipod, regenponcho's, bikini, lonely planet, notitieblok/pen, muggenmelk, reisklamboe, wandelschoenen, yahtzee, noodrantsoen, 2x kopie van al je documenten (paspoort, verzekering, tickets) Handige telefoonnummers in geval van nood (geprint want als je gsm gestolen word ben je alles kwijt) En last but not least...een goed humeur :-) Ohhhh ik ben best een beetje jaloers op de gave reis die jullie gaan maken hoor. Nog even genieten van de voorpret en dan gaan, jippiiiiiie
    xxx