Rosario - Reisverslag uit Rosario, Argentinië van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu Rosario - Reisverslag uit Rosario, Argentinië van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

Rosario

Door: bramjacobine

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

26 Juli 2011 | Argentinië, Rosario

Vanuit een stadje 4 uur rijden vanaf Buenos Aires schrijven we dit berichtje. Een beetje snel want onze buikjes rommelen en de BBQ begint hier op Argentijnse tijden.. Half 10 dus!!

Wij zijn vanmorgen met een heerlijk luxe bus hier gekomen! Kan het vliegtuig nog wat van leren, want die stoelen in de bus hier zitten echt een stuk beter!

Rosario is een klein stadje met grote waarde voor de Argentijnen. De vlag is hier ontworpen en Che Guevara heeft hier gewoond. We zijn naar het monument geweest ter ere van de vlag van Argentinie. Een grote toren waar je boven op kon om de stad eens goed te bekijken.

Vanavond hebben we een echt Argentijnse BBQ in ons hostel. We slapen in een zaal met 4 stapelbedden. Dus pap en mam, wees niet bang. We slapen echt niet samen in een bed, zelfs niet in hetzelfde stapelbed! We slapen met twee Zwitserse meiden en waarschijnlijk nog twee jongens, maar die hebben we niet gezien. Het is een erg leuk hostel in het midden van Rosario. Ze spreken goed Engels en zijn heel behulpzaam. Alle kamers hebben ook een thema en wij slapen in de Bob Marley kamer!

Morgen gaan we kajakken over Rio Panara met een gids.

Tot de volgende keer! Waarschijnlijk vanuit Mendoza!

Bram y Jacobine

• 27 Juli 2011 - 13:27

José:

Hoi Bram en Jacobine,
    Jammer dat er géén busverbinding is met Nederland!
    Jeetje wat zullen jullie veel indrukken opdoen!
    Leuk om op deze manier jullie reis te volgen.
    Ben al even gaan kijken wat Mendoza te bieden heeft, dat belooft ook weer wat moois.
    Groetjes van ons drie, Bart is vanmorgen vertrokken naar het zonnige zuiden.
    pap mam daan

• 31 Juli 2011 - 21:53

Judith:

Heee you guys, wat leuk te lezen wat jullie allemaal meemaken. Alleen de foto's zijn al erg indrukwekkend! Wie heeft die kanofoto's gemaakt? Bedankt voor je felicitatie, Jac! Lief dat je daar nog aandenkt zo aan de andere kant van de wereld! Geniet er nog maar lekker van, over 2 weken vertrekken wij naar het Gardameer, ook leuk, hahaha! Veel plezier nog en tot in september! Dikke kus, Juud