Op naar de grote watervallen!! - Reisverslag uit Rosario, Argentinië van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu Op naar de grote watervallen!! - Reisverslag uit Rosario, Argentinië van Bram en Jacobine - WaarBenJij.nu

Op naar de grote watervallen!!

Door: bramjacobine

Blijf op de hoogte en volg Bram en Jacobine

28 Juli 2011 | Argentinië, Rosario

We zeiden eerst dat we naar Mendoza zouden gaan, maar uiteindelijk is het toch Iquazu geworden. Om half 3 vertrekken we voor een busreis van 18 uur!! We hebben gekozen voor de meest luxe bus en krijgen zelfs films en warm eten! :) Erg fijn dus.

We hebben besloten om de planning vanaf nu een beetje meer los te laten en meer te reizen zoals we het eigenlijk graag wilden. Lekker vrij en we zien het wel!

Rosario was echt geweldig!We hebben gisteren een kajaktocht gemaakt met een begeleider over de rivier. Samen op een strandje mate gedronken, een echt Argentijns drankje. Het zijn theeblaadjes in een gedroogde kallebas die je drinkt met een rietje. Je drinkt om de beurt en geeft het in een kringetje door. We hebben lekkere koekjes gegeten, prachtige dieren gezien en genoten van het mooie uitzicht op de stad. Het was geweldig!!

Rosario is zo'n leuk stadje en we voelen ons al steeds meer op ons gemak hier. Een betere plek op te aclimatiseren voor ons dan in Buenos Aires met die drukte. Ze rijden hier namelijk allemaal heel erg allert en geconcentreerd, maar wel als gekken!! Met onze rijstijl zouden we hier de hele dag staan wachten op onze beurt. Voor zebrapaden en rood licht stoppen ze ook niet, moet je daarvoor stoppen dan??

Hasta Luego!
Bram y Jacobine

• 29 Juli 2011 - 08:15

Rianne:

Vandaag nog een paar uurtjes werken, en dan heb ik ook lekker vakantie!! :)
    Heel goed dat jullie mee meest luxe bus hebben gekozen, want 18uur is best wel heel erg lang!!

• 30 Juli 2011 - 16:29

Koen & Anouk:

Klinkt allemaal wel gaaf hoor. Zijn erg benieuwd naar jullie foto verslag. Veel plezier nog en we blijven jullie volgen.

Groetjes,
    Koen & Anouk